Co dělat, když Thunderbird opakovaně přijímá již jednou přijatou poštu
Opakované přijímání již jednou přijaté pošty se vám může stávat náhodně, pravidelně či jen z některých serverů. Řešení tohoto problému bývá většinou jednoduché. Níže je popsáno několik způsobů, jakým problém vyřešit.
Poznámka: Před jakoukoliv úpravou uživatelského profilu Thunderbirdu ukončete spuštěný Thunderbird. Dělat jeho úpravy při spuštěném Thunderbirdu je silně rizikové.
Prvně než zkusíte jakékoliv editace uživatelského profilu, proveďte údržbu složek s poštou. V hlavní nabídce zvolte Soubor -> Provést údržbu složek. Pokud to nepomůže, přejděte do uživatelského profilu Thunderbirdu a v podsložce Mail (a ve všech vnořených složkách) odstraňte všechny soubory, které mají příponu msf. Tyto soubory slouží pouze pro zrychlení práce se složkami pošty a tudíž o žádnou poštu nepřijdete. Soubory se po spuštění Thunderbirdu opětovně vytvoří.
Pokud neuspějete, odstraňte v téže podsložce soubor popstate.dat, který obsahuje informace o tom, jak byla naposledy stažena pošta. Pokud spadl Thunderbird při stahování pošty, mohl se soubor poškodit. V případě, že neuspějete ani zde, doporučuji vytvořit nový uživatelský profil a převést do něj stávající poštu.
Přečtěte si také:
Komentáře
1. Luďa
Tak konečně mi někdo poradil, díky díky .... zase to funguje tak jak má.
2. Honzik
Zkusil jsem Údržbu až po smazání stávajícího účtu reinstal tunderbirdu a pak následné znovuzrozeni... :D Nic nepomohlo pořád se mi stahuje i stará pošta... Jsem bezmocný PORAĎTE!!!
3. JasnaPaka
Zde není fórum podpory. Obraťte se tam.
Přidat komentář
K tomuto příspěvku není možné přidávat další komentáře.