Přeskočit navigaci

Tento blog byl již ukončen. Aktuální novinky ze světa Mozilly nyní hledejte na webu Mozilla.cz.

Co dělat, když Thunderbird opakovaně přijímá již jednou přijatou poštu

Opakované přijímání již jednou přijaté pošty se vám může stávat náhodně, pravidelně či jen z některých serverů. Řešení tohoto problému bývá většinou jednoduché. Níže je popsáno několik způsobů, jakým problém vyřešit.

Poznámka: Před jakoukoliv úpravou uživatelského profilu Thunderbirdu ukončete spuštěný Thunderbird. Dělat jeho úpravy při spuštěném Thunderbirdu je silně rizikové.

Prvně než zkusíte jakékoliv editace uživatelského profilu, proveďte údržbu složek s poštou. V hlavní nabídce zvolte Soubor -> Provést údržbu složek. Pokud to nepomůže, přejděte do uživatelského profilu Thunderbirdu a v podsložce Mail (a ve všech vnořených složkách) odstraňte všechny soubory, které mají příponu msf. Tyto soubory slouží pouze pro zrychlení práce se složkami pošty a tudíž o žádnou poštu nepřijdete. Soubory se po spuštění Thunderbirdu opětovně vytvoří.

Pokud neuspějete, odstraňte v téže podsložce soubor popstate.dat, který obsahuje informace o tom, jak byla naposledy stažena pošta. Pokud spadl Thunderbird při stahování pošty, mohl se soubor poškodit. V případě, že neuspějete ani zde, doporučuji vytvořit nový uživatelský profil a převést do něj stávající poštu.

Přečtěte si také:

Linkuj si ! asdf.sk

Komentáře

1. Luďa
Tak konečně mi někdo poradil, díky díky .... zase to funguje tak jak má.

2. Honzik
Zkusil jsem Údržbu až po smazání stávajícího účtu reinstal tunderbirdu a pak následné znovuzrozeni... :D Nic nepomohlo pořád se mi stahuje i stará pošta... Jsem bezmocný PORAĎTE!!!

3. JasnaPaka
Zde není fórum podpory. Obraťte se tam.

Přidat komentář

K tomuto příspěvku není možné přidávat další komentáře.