Nová propagační kampaň Firefoxu unikla dříve než měla?
Jak dnes informoval server TechCrunch, Mozilla Corporation omylem veřejně vystavila na webu rozpracovanou podobu nové kampaně Fight Against Boredom, která je určena na propagaci Firefoxu. Samotný web je nyní již nedostupný, ale dle příspěvku na serveru TechCrunch byl zaměřen na uživatele Internet Exploreru. Stránce dominovala fiktivní talkshow, poněkud ztřeštěný song a samozřejmě odkazy ke stažení Firefoxu. Ačkoliv Paul Kim z Mozilla Corporation dementoval úmysl skrytého vypuštění webu, nemohu se zbavit dojmu, že marketingově by to nebylo špatné. Když si jen vezmu, na kolika webech se o tom nyní píše.
Ztřeštěný song se zachoval na serveru YouTube:
Přečtěte si také:
Komentáře
1. Ov
Opravdu "originální" video.
2. Heh
Tak teď nevím. To byla kampaň Exploreru pro Firefoxáře, nebo naopak?
Přidat komentář
K tomuto příspěvku není možné přidávat další komentáře.