Přeskočit navigaci

Tento blog byl již ukončen. Aktuální novinky ze světa Mozilly nyní hledejte na webu Mozilla.cz.

Co s hlášením 'příkaz PASS nebyl proveden' v Thunderbirdu

Logo Thunderbirdu

Řada uživatelů poštovního klientu Thunderbird se někdy setkala s chybovým hlášením příkaz PASS nebyl proveden. Text tohoto chybového hlášení skutečně není příliš vysvětlující, takže řadu lidí zmate. Příčina může být přibližně trojí. Prvně se může jednat o chybné nastavení poštovního klientu. Pokud jste však dosud používali Thunderbird bez problémů a nic jste neměnili, můžete tento bod vyškrtnout. Druhým nejčastějším důvodem je chyba na straně poštovního serveru, kde máte uloženu poštu. Ta se čas od času hlavně na freemailech stává. Zkuste si tedy poštu stáhnout později – většinou je po relativně krátké době již vše v pořádku.

Poslední možností je poškození souboru s hesly na vašem lokálním disku. V hlavní nabídce zvolte Nástroje -> Možnosti, v zobrazeném dialogu zvolte sekci Soukromí, následně panel Uložená hesla a zde klepněte na tlačítko Správce hesel. V dialogu odstraňte všechna uložená hesla a znovu zkuste vybrat poštu. O heslo vaší schránky budete při přístupu znovu požádáni.

Přečtěte si také:

Linkuj si ! asdf.sk

Komentáře

1. Štěpán (www)
Může jít o špatné (změněné) / špatně uložené heslo. Vždy mi stačilo vymazat heslo jen u problematického účtu.

Přidat komentář

K tomuto příspěvku není možné přidávat další komentáře.